Selasa, 25 September 2012

MESO






Mesotherapy, dalam erti kata yang sangat luas, adalah satu teknik di mana pelbagai bahan disuntik untuk memperbaiki saraf, otot, dan / atau masalah kosmetik.bagaimanapun, mesoterapi "meso rawatan" adalah rawatan kosmetik mensasarkan kemusnahan sel-sel lemak adipos. Rawatan Meso menggunakan suntikan pelbagai vitamin, ekstrak, dan ubat-ubatan ke dalam lemak subkutaneus menyebabkan lipolisis atau sel-sel lemak akan terbuka.


ANTARA SEBELUM DAN SELEPAS RAWATAN

                                              
                                                  SEBELUM                       SELEPAS


                                                 SEBELUM                       SELEPAS.
 
Bahan yang digunakan bergantung kepada apa yang doktor fikirkan  yang terbaik untuk pesakit. Terdapat banyak bahan-bahan yang berbeza digunakan dalam rawatan meso dan terdapat lebih kombinasi yang berbeza-beza.Seperti mana-mana prosedur perubatan terdapat potensi atau kesan sampingan. Kesan sampingan yang mungkin berlaku adalah bengkak kecil,biasanya ia berpanjangan sehingga seminggu,dan terasa sakit selama beberapa hari.


UNTUK MAKLUMAT LANJUT KUNJUNGI KAMI DI 
WWW.MARISSA-ESTHETIC.COM  ATAU TERUS KE CAWANGAN MARISSA DI ALAMAT NO-26-1 JLN SEMENYIH SENTRAL SEMENYIH SENTRAL 43500 SELANGOR DARUL EHSAN.TEL;013-2448484/03-87234808

Tiada ulasan:

Catat Ulasan